Duurzame groei,
blijvend succes
Wij helpen de IT-dienstverlener met het bouwen van een solide recruitment fundament, gebaseerd op best-practices.
Herken je deze uitdagingen?
Naarmate jullie groeien, heeft recruitment steeds meer impact op jullie succes.
Het gebruik van externe recruiters is een tijdelijke oplossing. Langdurige en effectieve groei vereist dat jullie zelf de leiding nemen in het wervingsproces. Hoe transformeer je recruitment van een uitdaging naar jullie grootste troef?
Geen concreet recruitmentplan
Recruitment gaat moeizaam. Er kan van alles beter, en je weet niet waar je moet beginnen.
De hoofdprijs betalen
Je verliest op meerdere fronten: lange time to hire, hoge commissies aan bureaus, en matige kwaliteit van wervingen.
Ongevulde vacatures
Er zijn groeiambities, en dit kan het huidige team niet realiseren. Is het aannemen van (nog) een recruiter de beste oplossing?
Win als IT dienstverlener
in elke stap van het recruitmentproces
Strategy:
het fundament voor groei
Veel IT-dienstverleners lijken op elkaar, maar toch is elk bedrijf uniek. Jullie mensen en cultuur maken het verschil.
Identificeer, documenteer en communiceer de factoren die kandidaten aantrekken tot jullie organisatie.
Engagement:
op zoek naar A-spelers
"...als ze zo met kandidaten omgaan, wil ik daar niet werken." De eerste indruk in het sourcen van talent is allesbepalend. Het beïnvloedt niet alleen de conversie, maar vormt ook je merkimago.
Richt je processen zo in dat je altijd een positieve impact achterlaat. Recruitment is geen sprint, maar een marathon.
Experience:
een positieve ervaring
Het wekken van interesse is slechts de eerste stap. Wat volgt, is doorslaggevend.
Meer dan 80% van de kandidaten zeggen dat een positieve of negatieve ervaring hun mening over een functie of bedrijf kan veranderen. Kandidaten waarderen een snel en transparant proces, waarbij duidelijke communicatie centraal staat.
Success:
maximale impact
Het contract is getekend, maar het echte werk begint nu pas. Het behouden van talent is een voortdurende inspanning - want 30% van nieuwe medewerkers vertrekken binnen 3 maanden.
Het is tijd om jullie beloftes waar te maken. Zet de standaard voor succes vanaf dag één. Maak van elke werving een langdurig succesverhaal.